Po vybratí termínu sa Vám zobrazia všetky potrebné informácie o objednanom čase, službe, mieste, zodpovednej osobe a presnej cene.
Môžete si vybrať, či chcete pokračovať bez registrácie alebo si pri pravidelných návštevách vytvoríte zákaznícke konto aby ste mali informácie o všetkých Vašich návštevách.
// Pri konzultáciach je povinná registrácia zákazníkov.
Ak ste zabudli prihlasovacie heslo, je jednoduché si toto heslo znova obnoviť.
Po správne vytvorenej rezervácií na konkrétny termín a službu sa Vám zobrazia detaily Vašej rezervácie.
Následne je potrebné počkať na schválenie termínu a doručení potvrdzujúceho e-mailu. To môže v závislosti od pracovnej vyťaženosti a výkonov trvať aj viac hodín. V konečnom potvrdzujúcom e-maily Vám odošleme do Vašej e-mailovej schránky potvrdenie rezervácie a tento termín sa Vám zapíše do Vášho elektronického kalendára. Prosíme, buďte pozorný a nezabudnite na termín prísť. Ak by ste vedeli skôr ako 24 hodín pred termínom, že zo zdravotných, alebo iných dôvodov nemôžete prísť, informujte nás, alebo zrušte svoj objednaný termín.
Z nášho e-mailu Vám príde automatizovaná pozvánka s potvrdením Vašej rezervácie.
Túto pozvánku si viete pridať do Vášho Google kalendára alebo Outlooku aby ste na ňu náhodou nezabudli.
Taktiež sa Vám termín pripomenie 2-3 hodiny pred termínom našej služby.
V prípade problémov nám nevýáhajte zavolať / poslať správu cez Whatsapp.